piątek, 23 lipca 2010

Polityk nauczyciel – Julia Pitera

Wypijając kolejną kawę, dosypując nieco więcej cukru, postanowiłem zagłębić się w lekturę biograficzną naszych ministrów. Otóż, tu moje wielkie zdumienie, większość ministrów i czołowych polityków to nauczyciele. Oczywiście nie mam tutaj żadnych obiekcji, prywatnie traumatyki edukacyjnej nie przeżywałem. Zastanawia mnie jednak erudycja poszczególnych osób, znajomość tematów zupełnie nie związanych z kierunkiem kształcenia.

Wybitny specjalista w rządzie Donalda Tuska do walki z korupcją, z wykształcenia polonistka – Julia Pitera. Pomińmy może ostatnią wypowiedź w TVN24, gdzie gościem był również poseł Mularczyk. Dyskutowano o tym gdzie powinno się naprawiać rządowe samoloty, Julia Pitera znajomością tematu zaskoczyła gdyż wiedziała czym lata prezydent Francji. Fakt ten pomińmy, tak jak osiągnięcia Pani Minister. Poniżej przykład małej hipokryzji.

Cytat: „To niesłychane żeby w wolnym państwie, premier dzielił ludzi na lepszych i gorszych. I mówił gdzie są Polacy słusznie i niesłusznie. Gdzie Polacy myślą dobrze a gdzie źle. Kto myśli prawidłowo, kto myśli nieprawidłowo. ”

Wypowiedź odnosiła się do premiera Kaczyńskiego i słynnego podziału w roku 2007. Dziennikarze wychwytując pewne lapsusy, hipokryzję, haki i przedmioty sporu chyba o tej wypowiedzi zapomnieli.

Wypowiedź Bronisława Komorowskiego przed wyborami, temat poruszał na salonie24 Pan Łukasz Warzecha.

Cytat: „ A co jeśli Pan jednak przegra?
Wygram. Wierzę w mądrość Polaków. „



Czy to hipokryzja ? Czy już poczucie nietykalności medialnej …

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi Polityczne